Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Закревский В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Закревский В. Э. 
Профессионализация личности и личностное развитие профессионала [Електронний ресурс] / В. Э. Закревский // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 406.271 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Закревский В. Э. 
Экзистенциальный гуманизм А. Камю, Ж.-П. Сартра, М. Хайдеггера [Електронний ресурс] / В. Э. Закревский // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2011. - Вип. 1(1). - С. 148-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2011_1(1)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.974 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Закревский В. Э. 
Постмодернизм и глобализация [Електронний ресурс] / В. Э. Закревский // Філософія і політологія в контексті сучасної культури. - 2011. - Вип. 2. - С. 181-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/filipol_2011_2_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.913 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Закревский В. Э. 
Планирование жизни как социально-педагогический феномен [Електронний ресурс] / В. Э. Закревский // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_1_6
Попередньо визначено структуру модельного плану життя молодої людини, виявлено соціально-педагогічні механізми його реалізації в процесах соціалізації учнівської та студентської молоді, здійснено моніторинг життєвого процесу дорослих. Охарактеризовано поняття події та проживання як основних структурних одиниць реального процесу життя. Стверджено, що визначальним фактором особистісної життєвої динаміки є здатність людини до діяльності і продуктивність, яка безпосередньо залежить від особистісної ефективності. Акцентовано увагу на складному взаємозв’язку між силою потреби в досягненнях та особистісної ефективністю. Зроблено висновок про те, що необхідна соціально-педагогічна інтерпретація неподільної структурно-функціональної одиниці індивідуальної життєдіяльності – події, випадку, звершення. У контексті особистісно орієнтованої гуманізації вищої професійної освіти вважається доцільним вводити в навчальні плани спеціальні курси, в тому числі "Планування життєвого шляху", в межах якого вчити правилам складання особистого фінансового плану.Предварительно определена структура модельного плана жизни растущего человека, выявлены социально-педагогические механизмы его реализации в процессах социализации учащейся и студенческой молодежи, осуществлен мониторинг жизненного процесса взрослых. Охарактеризованы событие и проживание как основные структурные единицы реального процесса жизни. Утверждено, что определяющим фактором личностной жизненной динамики является способность человека к деятельности и продуктивность, напрямую зависящая от личностной эффективности. Акцентировано внимание на сложной взаимосвязи между силой потребности в достижениях и личностной эффективностью. Сделан вывод о том, что необходима социально-педагогическая интерпретация неделимой структурно-функциональной единицы индивидуальной жизнедеятельности – события, происшествия, свершения. В контексте личностно ориентированной гуманизации высшего профессионального образования представляется целесообразным вводить в учебные планы специальные курсы, в том числе "Планирование жизненного пути", в рамках которого учить правилам составления личного финансового плана.Pre-defined structure model plans living growing person, identified socio-pedagogical mechanisms for its implementation in the processes of socialization pupils and students, monitored the process of life of adults. It’s characterized event and accommodation as basic structural units of the real life process. It’s approved that the determining factor in the dynamics of personal life is the ability of people to work and productivity, which directly depends on the personal efficiency. The attention is focused on the complex relationship between the strength of demand for achievements and personal effectiveness. Concluded that the necessary socio-pedagogical interpretation of indivisible structural and functional unit of an individual life-events, incidents, achievements. In the context of personality oriented humanization of higher education seems appropriate to introduce into the curriculum special courses, including “Planning for life's journey” in which to learn the rules for personal financial plan.
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.223 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Закревский В. Э. 
Гуманизация трудовой деятельности профессионала [Електронний ресурс] / В. Э. Закревский // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_2_6
Рассмотрена классическая программа гуманизации труда согласно Крайнову Н. Н.. Обоснована потребность пересмотра классической концепции в соответствии с прогрессом научно-технической сферы общественной деятельности. Показаны преимущества и недостатки технологизации и информатизации образовательной деятельности. Доказана необходимость существенной методологической реорганизации процесса образования. Определена роль гуманитаризации в процессе гуманизации труда, в частности образования. Проанализирована взаимосвязь общественно-политической нестабильности, недостаточность и запоздалость реформирования во всех сферах общественного труда. Исследованы приоритеты трудящихся при выборе профессии и места работы. Особое внимание уделено проблеме подрыва традиционной системы ценностей украинского общества и замену ее низкоинтеллектуальными и социально деструктивными проектами.Розглянуто класичну програму гуманізації праці згідно з Крайновим Н. Н. Обгрунтовано потребу перегляду класичної концепції відповідно до прогресу науково-технічної сфери суспільної діяльності. Показано переваги та недоліки технологізації та інформатизації освітньої діяльності. Доведено необхідність суттєвої методологічної реорганізації процесу освіти. Визначено роль гуманітаризації в процесі гуманізації праці, зокрема освіти. Проаналізовано взаємозв'язок суспільно-політичної нестабільності та недостатність і запізнілість реформування у всіх сферах суспільної праці. Досліджено пріоритети трудящих у виборі професії та місця роботи. Особливу увагу приділено проблемі підриву традиційної системи цінностей українського суспільства і заміну її низько інтелектуальними і соціально деструктивними проектами.Considered is the classical program humanization of labor according Kraynov N. N.. Substantiated is a need to review the classical concept in accordance with the progress of scientific and technical spheres of social activity. Showed is the advantages and disadvantages of technologization and informatization of educational activities. Proven is the necessity of a substantial reorganization of the methodological process of education. Determined is the role of humanization in the process of humanization of labor, in particular education. Analyzed are the correlations of socio-political instability and failure, and the lateness of the reform in all spheres of social labor. Investigated are the workers priorities in choosing a profession and place of work. Particular attention is paid to the problem of undermining of the traditional system of values of the Ukrainian society and replacing it with low intellectual and socially destructive projects.
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.879 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Закревский В. Э. 
Социальный и философский посмодернизм [Електронний ресурс] / В. Э. Закревский // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Філософія. Соціологія. Політологія. - 2011. - Т. 19, № 21(1). - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdufsp_2011_19_21(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.513 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Закревский В. Э. 
Суб'екти світового процесу: гуманістичний вимір [Електронний ресурс] / В. Э. Закревский // Наукове пізнання: методологія та технологія. Філософія. - 2011. - Вип. 1. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmt_2011_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.571 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського